Pirkimo pardavimo taisyklės

MEXEN

https://mexen.lt/ 

 



  1. Bendrosios nuostatos

  1. Internetinė parduotuvė adresu https://mexen.lt/ priklauso bendrovei AGRAF” - Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno (Lenkija), PVM mokėtojo kodas: PL1181563829, REGON: 141494553, E-mail: [email protected]  (toliau „Pardavėjas").

  2. Sutikdamas su Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, jog jis atitinka šiame Taisyklių punkte nurodytus reikalavimus, keliamus El. parduotuvėje perkantiems asmenims. Pirkti prekes El. parduotuvėje turi teisę:

  1. veiksnūs, 18 metų sulaukę arba įstatymų nustatyta tvarka iki pilnametystės įgiję visišką veiksnumą, fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

  2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą;

  3. juridiniai asmenys.

  1. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka MEXEN parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi MEXEN parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

  2. Sutikimas su Reglamentu yra savanoriškas, tačiau būtinas norint susikurti Paskyrą ir pateikti Užsakymus, sudaryti Pardavimo sutartis, taip pat gali būti būtinas norint naudotis kitomis Pardavėjo teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. 

  3. Klientas gali pateikti Užsakymus be būtinybės sukurti paskyrą. 

  4. Naudojimasis Elektroninėmis paslaugomis, kaip elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis, yra susijęs su tipine rizika, susijusia su duomenų perdavimu internetu, pavyzdžiui, Kliento duomenų sklaida, neįgaliotų asmenų prieiga arba Kliento duomenų praradimu. Pardavėjas ir Klientas privalo imtis priemonių šiai rizikai sumažinti. Ypatingai, Pardavėjas taiko tinkamas Reglamente nurodytas apsaugos priemones, o Klientas įsipareigoja nesuteikti prisijungimo ir slaptažodžio neįgaliotiems asmenims. 

  5. Naudotis Internetine parduotuve, ypač Elektroninėmis paslaugomis ir sudaryti Pardavimo sutartis galima su sąlyga, kad Kliento naudojama galinė įranga ir teleinformacinė sistema atitinka Techninius reikalavimus. Jei Elektroninės paslaugos neatitinka Reglamento sąlygų, Pirkėjas privalo bendradarbiauti su Pardavėju, siekdamas nustatyti, ar Elektroninės paslaugos neatitinka Reglamento sąlygų dėl Pirkėjo skaitmeninės aplinkos ypatybių. Elektroninių paslaugų neatitikimo Reglamento sąlygoms atveju Vartotojas turi teisę į teisinės apsaugos priemones, numatytas visuotinai taikytinuose įstatymuose.

  6. Pardavėjas gali teikti kitas papildomas paslaugas Klientui atskirų taisyklių nustatytomis sąlygomis. 

  7. Pardavėjas turi teisę keisti šias Taisykles. Kiekvieną kartą užsisakant Prekes, Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija. Užsakymams, pateiktiems ir nebaigtiems vykdyti iki naujų Taisyklių įsigaliojimo, galioja ta Taisyklių redakcija, kuri buvo Pirkėjo užsakymo pateikimo momentu ir kuri buvo siųsta Pirkėjui kartu su užsakymo patvirtinimu.

  8. Pirkėjas negali užsakyti / pirkti prekes internetinėje parduotuvėje, jeigu  nėra susipažinęs su šiomis pardavimo taisyklėmis ir / ar su jomis nesutinka. Tuo atveju, kai pirkėjas nesutinka su šiomis taisyklėmis arba jų dalimi, jis negali užsakyti / pirkti prekių internetinėje parduotuvėje.



  1. Elektroninės paslaugos

  1. Pardavėjas per Internetinę parduotuvę Klientams nemokamai teikia šias elektronines paslaugas: 

  1. Paskyra; 

  2. suteikti Klientams galimybę teikti Užsakymus, sudaryti Pardavimo sutartis, remiantis Reglamente nustatytomis sąlygomis; 

  3. galimybė naudotis Krepšeliu; 

  4. Naujienlaiškis; 

  5. pateikti kontaktinę formą,

  6. teikiant prekių paieškos variklį,

  7. pareikšti nuomonę apie prekes,

  8. įtraukti prekes į pageidavimų sąrašą,

  9. pateikti įmokų skaičiuoklę,

  10. pranešimas apie prekes,

  11. Prekių palyginimas.

  1. Paslaugų teikimo sutartis sudaroma su sąlyga, kad bus įvykdytos visos šios sąlygos: (i) Kliento (siunčiančio Pardavėjui) registracijos formos efektyvus pildymas ir priėmimas Paskyrai sukurti, (ii) Reglamento priėmimas. Paskyra teikiama yra nemokamai neribotam laikui. 

  2. Pardavėjas gali atsisakyti registruoti Paskyrą, jei Klientas pažeidžia toliau pateiktos 14 dalies a, b, c, f, g punktų nuostatas Reglamento.

  3. Krepšelio naudojimas prasideda nuo to momento, kai Klientas prideda pirmąjį Produktą į Krepšelį. Krepšelis yra vienkartinė paslauga, teikiama nemokamai ir nustoja veikti, kai Klientas per jį pateikia arba nustoja teikti Užsakymą. Priklausomai nuo turimų funkcijų, Krepšelis gali įsiminti informaciją apie Kliento pasirinktus Produktus ir pasibaigus naršyklės sesijai, tačiau neužtikrina Kliento pasirinktų Produktų prieinamumo, kad užsakymą būtų galima atlikti vėliau. 

  4. Norint pradėti naudotis Naujienlaiškio paslauga, Klientas turi sutikti gauti komercinę informaciją, pažymėdamas atitinkamą žymimąjį langelį (angl. checkbox) arba paspausti atitinkamą mygtuką atitinkamame Internetinės parduotuvės lauke nurodydamas savo el. pašto adresą bei paspausdamas aktyvavimo nuorodą, atsiųstą nurodytu el. pašto adresu (Naujienlaiškio paslaugos pradžios momentas). 

  5. Norėdami pasinaudoti kontaktinės formos funkcionalumu, užpildykite privalomus jos laukus, įveskite reikiamą turinį ir tada išsiųskite pranešimą Pardavėjui. Pardavėjas atsakys nedelsdamas, naudodamasis Parduotuvės funkcionalumu, telefonu arba elektroniniu būdu atsiųsdamas el.

  6. Norėdami ieškoti Prekių Parduotuvėje, Parduotuvės paieškos sistemos srityje įveskite norimą turinį ir patvirtinkite. Funkcionalumas leidžia ieškoti Parduotuvės išteklių naudojant Kliento įvestus raktinius žodžius. Be to, ši funkcija gali leisti atlikti išplėstinę paiešką pagal pasirinktus kriterijus.

  7. Norėdami įvesti nuomonę apie Prekę, naudokite nuomonės formą, užpildydami jos privalomus laukelius ir įvesdami deklaruojamą įvertinimą ar turinį. Funkcionalumas gali leisti suteikti įvertinimą pagal pažymėtą skalę. Pardavėjas gali reikalauti, kad prieš paskelbiant komentarą apie Pardavėjo pasiūlyme esančias prekes ar paslaugą, Klientas pateiktų pareiškimą, kad jis įsigijo ar naudojo Prekes, dėl kurių pateikta nuomonė ar komentaras.

  8. Norėdami pasinaudoti Prekės įtraukimo į pageidavimų sąrašą funkcionalumu, prisijungę prie Kliento paskyros pridėkite Prekę į pageidavimų sąrašą. Funkcionalumo objektas yra laikinas išsaugojimas Kliento paskyros atmintyje, svetainėje, kurioje yra reklamuojamas Prekių pasiūlymas.

  9. Norėdami pasinaudoti įmokų skaičiuoklės funkcionalumu, užpildykite jos privalomus laukelius įvesdami norimus paskolos, kuriai bus skaičiuojamas, parametrus. Gautas rezultatas yra sąmata, pateikiamas informaciniais tikslais ir nėra finansų įstaigos pasiūlymas suteikti paskolą.

  10. Norėdami gauti pranešimą apie Prekių pakartotinį prieinamumą, naudokite pranešimų apie prekes funkciją. Šią informaciją Pardavėjas nedelsdamas pateiks atsiųsdamas el. laišką, kai Prekės vėl bus prieinamos Parduotuvės svetainėje.

  11. Norėdami naudotis Prekių palyginimo funkcija, turite pasirinkti bent dvi Prekes arba dvi Paslaugas, kurias norite palyginti. Funkcionalumo objektas – reklaminių pasiūlymų pateikimas taip, kad būtų galima palyginti individualias jų savybes.

  12. Norint naudoti kai kurias iš išvardytų funkcijų, gali reikėti turėti Kliento paskyrą ir prie jos prisijungti. Pardavėjas pasilieka teisę laikinai išjungti arba įdiegti naujas funkcijas.

  13. Klientas įsipareigoja, visų pirma: 

a) užsakymo formoje ir Paskyroje pateikti tik teisingus, aktualius ir visus būtinus Kliento duomenis, o pasikeitus tokiems duomenims, nedelsiant atnaujinti duomenis, įskaitant asmens duomenis, kuriuos Klientas pateikė Pardavėjui sudarydamas Pardavimo sutartį ar naudodamasis Elektroninėmis paslaugomis; 

b) naudotis Elektroninėmis paslaugomis tokiu būdu, kuris netrukdo Pardavėjo, Internetinės parduotuvės;

c) naudotis Elektroninėmis paslaugomis laikantis Teisės aktų, Reglamento nuostatų, taip pat tam tikroje srityje priimtų papročių ir socialinio sambūvio taisyklių; 

d) užtikrinti Prisijungimo ir Slaptažodžio konfidencialumą, visų pirma nesuteikti jų neįgaliotiems asmenims. Pardavėjas neatsako visų pirma už Paskyroje saugomų duomenų praradimą ar prieigą prie duomenų, atsiradusių dėl to, kad Klientas pažeidė pirmiau nurodytą prievolę; 

e) laiku sumokėti visą Kliento ir Pardavėjo nustatytą Kainą ir kitas išlaidas; 

f) neteikti ir neperduoti Internetinėje parduotuvėje jokio turinio, draudžiamo pagal galiojančius įstatymus, ypač turinio, kuris pažeidžia trečiųjų asmenų nuosavybės teises ar jų asmenines teises; 

g) nesiimti tokių veiksmų kaip: (i) siųsti ar skelbti Internetinėje parduotuvėje nepageidaujamą komercinę informaciją arba skelbti bet kokį turinį, kuris pažeidžia Teisės aktus (draudimas skelbti neteisėtą turinį), (ii) imtis bet kokios informacinės veiklos ar bet kokios kitos veiklos, kuria siekiama gauti ne Klientui skirtą informaciją, įskaitant kitų Klientų duomenis, arba kištis į Internetinės parduotuvės veikimo principus ar techninius aspektus, (iii) neleistinu būdu keisti Pardavėjo pateiktą turinį, ypač Internetinėje parduotuvėje pateiktas Kainas ar Produktų aprašymus. 

  1. Pardavėjas gali laikinai, dėl techninių priežasčių, bet ne ilgiau kaip 48 valandas, išjungti kai kurias Internetinės parduotuvės funkcijas, kad ją patobulinti, pridėti paslaugų ar atlikti techninę priežiūrą. Pardavėjas dės visas pastangas, kad kiekvieną kartą informuoti apie techninius trikdžius, patalpindamas atitinkamą pranešimą Internetinės parduotuvės pagrindiniame puslapyje. 

  2. Pardavėjas gali nutraukti Paslaugų teikimo sutartį dėl šių svarbių priežasčių: 

a) Elektroninių paslaugų naudojimo būdas prieštarauja Internetinės parduotuvės principams ir tikslui; 

b) Kliento veikla prieštarauja galiojančioms moralės normoms, skatina smurtą ar nusikalstamą veiką ir pažeidžia trečiųjų šalių teises; 

c) Klientas pažeidė Reglamento II punkto, 14 d..; 

  1. Pardavėjo pateiktas Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo pareiškimas bus išsiųstas Kliento nurodytu el. pašto adresu. 

  2. Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo terminas kiekvienai šaliai yra 14 dienų. Paslaugų sutarties nutraukimas bet kurios iš šalių iniciatyva prilygsta Paskyros ištrynimui. 

 

  1. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai



  1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes https://mexen.lt/  internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

  2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties šių taisyklių nustatyta tvarka.

  3. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes šių taisyklių nustatyta tvarka.

  4. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo".

  5. Pirkėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.

  6. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šiose taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

  7. Pirkėjas registracijos ir užsakymo pateikimo formose turi pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save.

  8. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti prekes šiose taisyklėse numatyta tvarka.

  9. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda savo prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

  10. Prekės tampa pirkėjo nuosavybę tik pilnai atsiskaičius už prekes, kitu atveju nuosavybės teisę jos priklauso pardavėjui.

  1. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

  1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

  2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

  3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas laiku nesumoka už prekes ar atsisako mokėti prekių pristatymo/ atsiėmimo metu.

  4. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

  5. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui aiškiai ir suprantamai suteikti informaciją El. parduotuvėje, nurodytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.

  6. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

  7. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

  8. Jei dėl techninių nesklandumų, El. parduotuvės veikimo sutrikimų Pardavėjas negali įvykdyti Pirkėjo užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti tokį užsakymą, informuojant Pirkėją apie užsakymo nutraukimą. Jei Pirkėjas yra apmokėjęs už įsigytas prekes, apmokėjimas yra grąžinamas į pirkėjo sąskaitą per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo prašymo grąžinti pinigus pateikimo dienos.

  9. Pardavėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.

  10. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.

  1. Pardavimo sutarties sudarymas 




  1. Pardavėjas suteikia galimybę Klientams pateikti užsakymus Internetinės parduotuvės svetainėje. Vystydamas teikiamas paslaugas, Pardavėjas gali nustatyti sekančius Užsakymų pateikimo būdus, naudodamas nuotolinio ryšio priemones. 

  2. Pagrindinės vykdymo ypatybės, įskaitant temą ir bendravimo su Klientu būdą, pateikiamos kiekvieno Produkto puslapyje. 

  3. Klientas pateikia Užsakymą Internetinėje parduotuvėje atlikdamas šiuos veiksmus: 

a) įtraukti pasirinktus produktus į krepšelį ir pereiti prie užsakymo formos, kad užpildyti detalius duomenis; 

b) užsakymo formos užpildymas reikiamais duomenimis Pardavimo sutarties sudarymui ir įgyvendinimui. Jei Klientas pageidauja gauti PVM sąskaitą faktūrą, užsakymo pateikimo metu būtina nurodyti teisingą PVM mokėtojo kodą; priešingu atveju Pardavėjas negalės išrašyti PVM sąskaitos faktūros; 

c) mokėjimo būdo pasirinkimas ir pristatymo būdo pasirinkimas; 

d)  sutikimas su Taisyklėmis ir sąlygomis pažymint atitinkamą žymimąjį langelį (ang. checkbox) - šiame etape Klientui bus pateikta Užsakymo santrauka; 

e) Kliento užsakymo siuntimas Pardavėjui naudojant atitinkamą mygtuką; 

f) jei mokama per trečiosios šalies mokėjimo paslaugų teikėją, Klientas gali būti nukreiptas į jo svetainę, kad galėtų atlikti mokėjimą. 

  1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ / „Pirkti ir moku”. Tuo pačiu momentu pardavėjas patvirtina pirkėjo užsakymą, jeigu visa informacija užpildyta tinkamai.

  2. Atsakydamas į gautą Užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui el. laišką, patvirtinantį Užsakymo priėmimą ir jo tikrinimo pradžią. 

  3.  Pardavėjas, patikrinęs Užsakymą, siunčia Klientui elektroninį laišką su: 

a) vieno ar daugiau pagal Užsakymą pateiktų individualių pasiūlymų priėmimo patvirtinimas, arba 

b) informacija apie negalėjimą priimti visų Kliento pasiūlymų, įskaitant tam tikrų mokėjimo ar pristatymo formų ar Papildomų paslaugų apimtį, dėl svarbių priežasčių, ypač dėl to, kad nėra produkto, nėra apmokėjimo už užsakymą arba Klientas pažeidžia Reglamento II punkto, 14. 

  1. Pardavimo sutartis sudaroma Klientui gavus Pardavėjo pranešimą, nurodytą 6 str. a raidė, nurodytų Produktų apimties atžvilgiu. 

  2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

  3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia užsakymo formoje Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.

  4. Bendra Užsakymo vertė apima Kainą, Pristatymo išlaidas ir galimas Papildomas išlaidas, pvz., Papildomų paslaugų naudojimo atveju. Klientas informuojamas apie bendrą Užsakymo vertę pateikiant užsakymą, įskaitant atvejus, kai Klientas išreiškia savo valią laikytis Pardavimo sutarties.

  5. Internetinėje parduotuvėje galiojančios akcijos nėra derinamos, nebent dabartinių akcijų sąlygos numato kitaip. 



  1. Mokėjimas už produktą

  1. Pardavėjas pateikia Klientui įvairius mokėjimo būdus pagal pardavimo sutartį. Galimi mokėjimo būdai Klientui pateikiami Internetinės parduotuvės interneto svetainėje, taip pat kai Klientas pateikia Užsakymą. 

  2. Galimi mokėjimo būdai gali priklausyti nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo ar Produkto. Galimi mokėjimo būdai taip pat gali keistis, kai vienu metu yra pateikiami keli Užsakymai. 

  3. Pirkėjas už užsakytas prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

  1. PAYPAL/PayU/Przelewy24/Tpay

  2. banko kortele 

  3. banko pavedimu 

  4. banko kortele prekių pristatymo / atsiėmimo metu

  5. grynaisiais pinigais prekių pristatymo / atsiėmimo metu

  1. Elektroninių mokėjimų ir mokėjimo kortelių operacijų apmokėjimas atliekamas pagal Kliento pasirinkimą per įgaliotus išorinius mokėjimo paslaugų teikėjus:

  1. PayU, valdoma PayU S.A., kurios registruota buveinė yra Poznanėje (60-166), adresu Grunwaldzka Street 182, įtraukta į Nacionalinio teismų registro verslininkų registrą KRS numeriu: 0000274399, NIP: 7792308495 ir REGON: 300523444,

  2. Przelewy 24 (PayPro SA (PayPro), kurios registruota buveinė yra Poznanėje, Kanclerska 15 (60-327), įtraukta į Nacionalinio teismų registro verslininkų registrą, kurį tvarko Poznanės apylinkės teismas Nowe Miasto ir Wilda, VIII Nacionalinio teismų registro komercinis skyrius pagal KRS 0000347935, NIP 7792369887, kurio akcinis kapitalas yra 4 500 000,00 PLN, visiškai apmokėtas ir įtrauktas į Lenkijos finansų priežiūros institucijos tvarkomą nacionalinių mokėjimo įstaigų registrą numeriu UKNF IP24/2014).

  3. Tpay - Integrator Płatności S.A., kurios registruota buveinė yra Poznanėje, Plac Andersa 3, 17th floor, 61-894 Poznanė, įtraukta į verslininkų registrą, kurį tvarko Poznanės apylinkės teismas - Nowe Miasto ir Wilda Poznanėje, VIII Nacionalinio teismų registro komercinis skyrius, numeris 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o visas įstatinis kapitalas yra 5 494 980 PLN.

  4. PayPal, kurią valdo PayPal S.à r.l. et Cie, S.C.A., įsikūrusi Liuksemburge.

  1. PVM sąskaitose - faktūrose pateikiamos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (PVM sąskaitos – faktūros) Pirkėjui būtų pateikiami elektroniniu būdu, Pirkėjo registracijos arba užsakymo pateikimo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo.

  1. Produkto Pristatymas   



  1. Galimi pristatymo būdai gali priklausyti nuo pasirinkto mokėjimo būdo ar Produkto ir gali keistis, kai vienu metu pateikiami keli Užsakymai, ypač dėl Produktų ar Papildomų paslaugų. 

  2. Jeigu šiuo metu neturime pageidaujamos prekės, informuojame Klientą telefonu arba el.paštu.

  3. Prekės pristatymas Klientui yra mokamas, o galutinio mokesčio suma gali priklausyti nuo Kliento pasirinkto Produkto. Pardavėjas savo nuožiūra gali nustatyti mažiausios Užsakymo vertės ribą, nuo kurios Pardavimo sutarties Produktų pristatymas yra nemokamas. Pardavėjas gali numatyti, kad tam tikros pristatymo formos yra nemokamos.

  4. Pirkėjas užsakymo metu gali pasirinkti pristatymo būdą. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

  5. Pardavėjas pristato prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais, jeigu prekės yra Pardavėjo sandėliuose.

  6. Vežėjo prekių pristatymo laikas priklauso nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo ir yra pateikiamas Internetinėje parduotuvėje (iki 14 darbo dienų).

  7. Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs, be to pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių.

  8. Pirkėjas sutikdamas su šia sutartimi sutinka ir su tuo, kad kai kuriais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui jeigu tiekėjas laiku nepagamina arba nepristato pardavėjui pirkėjo užsakytos prekės.

  9. Pirkėjas privalo prekes priimti asmeniškai arba užsakymo formoje nurodyti įgaliotą asmenį, kuris priims prekes.

  10. Atsiimdamas Prekes Pirkėjas privalo patikrinti Prekės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

  11. Pastebėjęs prekės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas prekės privalo nepriimti ir tai pažymėti važtaraštyje/sutartyje/Prekės perdavimo akte. Pirkėjui priėmus prekes ir pasirašius važtaraštį/sutartį/perdavimo aktą be pastabų, laikoma, kad perduota prekė yra be defektų, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo -pardavimo sutarties sąlygas. 

  12. Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos nuo to momento, kai pirkėjas pasirašo prekių pirkimo dokumente. 

  13. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

  14. Jei Pirkėjui nepavyksta perduoti prekių per nustatytą terminą ir jei Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes ir jų pristatymą, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju, mėgina susitarti kitą pristatymo laiką. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima Prekių, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, jei buvo sumokėti pinigai, Pirkėjui jie grąžinami į tą pačią banko sąskaitą.



  1. Prekių grąžinimas

  1. Taisyklių VIII punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.

  2. Pirkėjas, nenurodydamas priežasties per 14 dienų terminą turi teisę atsisakyti Sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui (Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostatomis ).

  3. Apie planuojamą prekės grąžinimą pirkėjas privalo pranešti pardavėjui raštu / elektroniniu paštu, pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti šios sutarties ir grąžinti prekę 

Paxy – Mexen

Pulko g. 96 (LP Express DEPO)

62133 Alytus

[email protected] 

  1. Jeigu atsisakoma nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, laikoma, kad sutartis buvo nesudaryta.

  2. Pirkėjas nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, savo išlaidomis turi grąžinti prekes Pardavėjui. 

Paxy – Mexen

Pulko g. 96 (LP Express DEPO)

62133 Alytus

  1. Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo grąžinamas prekes, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas, prekių pristatymo būdą. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas vadovaujasi Pirkėjo pareiškime dėl sutarties atsisakymo nurodytu mokėjimo būdu, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria kitaip.

  2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

  3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

  1. Įstatyme numatytos teisės atsisakyti sutarties atveju Vartotojas atsako už bet kokį Produkto vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl Produkto naudojimo daugiau nei būtina Produkto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

  2. Pardavėjas gali suteikti kai kuriems vartotojams papildomą teisę atsisakyti sutarties (sutartinę teisę atsisakyti sutarties) per 30 dienų arba 100 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos. Vartotojas turi sutartinę teisę atsisakyti sutarties tik dėl produktų, kurie neturi naudojimo požymių, yra išsamūs ir nepažeisti. Vartotojas praranda sutartinę teisę atsisakyti sutarties, jei jis naudoja produktą tokiu būdu, kuris viršija tai, kas būtina jo pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

  3. Atkreipiame dėmesį, kad šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių dėl:

  1. prekės, kuri pagaminta pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikyta jo asmeninėms reikmėms;

  2. jei supakuota prekė yra nebetinkama grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kuri buvo išpakuota ją pristačius ;

  3. prekės, kuri po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;



  1. Netinkamos kokybės prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos



  1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

  2. Skundą dėl įsigyto gaminio Vartotojas gali pateikti visų pirma raštu šiuo adresu: [email protected]

  3. Paprastai patartina pristatyti gaminį Pardavėjui kartu su skundu, kad Pardavėjas galėtų jį išnagrinėti. 

Paxy – Mexen

Pulko g. 96 (LP Express DEPO)

62133 Alytus

  1. Pardavėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo. Jei per šį laikotarpį Pardavėjas neatsako, laikoma, kad jis pripažino skundą.

  2. Skundo atveju prašome trumpai aprašyti defektus, nurodyti adresą, kuriuo turėtų būti išsiųstos prekės bei užsakymo numerį ir asmens, teikiančio skundą, vardą ir pavardę.

  3. Jeigu Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi teisę  reikalauti vieno iš šių teisių gynimo būdų:

  1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

  2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;

  3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;

  4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.

  1. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

1) prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;

2) prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

3) tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Pirkėjui.

  1. Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį tik tuo atveju, jeigu:

  1. Pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba prekę taisant ar keičiant Pardavėjas nesutiko padengti prekės grąžinimo išlaidų arba prekės pašalinimo ir įdiegimo išlaidų, kai prekė buvo tinkamai įdiegta (instaliuota, įrengta ar įmontuota) arba Pardavėjas, atsisakė užtikrinti tinkamą prekės kokybę;

  2. prekės trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti prekės kokybę;

  3. prekės trūkumas yra esminis;

  4. Pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų Pirkėjui.

  1. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra nedidelis.

  2. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę savo lėšomis ir transportu arba atlyginti Pirkėjui nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas. 

  3. Pinigai Pirkėjui grąžinami nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 d.d. po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

  4. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos, arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

  5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą, kurį nurodo Pardavėjas, iš kurio Pirkėjas įsigijo prekę. Vartotojams įsigyjant prekes, prekių kokybės garantija visais atvejais yra ne trumpesnė kaip 2 metai nuo prekės gavimo dienos.

  6. Atskiros Pardavėjo netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės gali būti numatytos su jomis pateikiamuose garantijos dokumentuose. Tokios Pardavėjo taikomos prekių grąžinimo taisyklės taikomos tiek, kiek jos neprieštarauja šioms Taisyklėms.

 





  1. DSA (naudotojų apžvalgos / turinys)



Skaitmeninių paslaugų akte "neteisėtas turinys" apibrėžiamas kaip bet kokia informacija, kuri neatitinka ES ar valstybės narės teisės. Negalite skelbti naudotojo turinio, kuris yra neteisėtas, kaip apibrėžta Skaitmeninių paslaugų akte (DSA).

Pardavėjo kontaktinis asmuo tiesioginiam ryšiui, kaip apibrėžta Skaitmeninių paslaugų akte (DSA), yra: El. pašto adresas: [email protected] . Bendravimas gali būti atliekamas anglų kalba.




  1. Asmens duomenų tvarkymas



  1. Pardavėjas yra Klientų asmens duomenų administratorius. Pardavėjas taiko tinkamas technines ir organizacines priemones, užtikrinančias tvarkomų asmens duomenų apsaugą. 

  2. Asmens duomenis Klientas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini norint pateikti Užsakymą, atlikti Užsakymą, sudaryti ir vykdyti Pardavimo sutartį, taip pat norint naudotis Elektroninėmis paslaugomis, visų pirma Paskyra.  

  3. Išsami informacija Kliento apie asmens duomenų tvarkymą Privatumo politikoje ir slapukuose.

 

  1. Baigiamosios  Nuostatos
     

  1. Reglamentas įsigalioja 2024-05-30.

  2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

  3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

  4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

  5. Su Reglamento turiniu Klientas gali nemokamai susipažinti Internetinėje parduotuvėje.

  6. Sudarytos Paslaugų teikimo sutarties esminės nuostatos registruojamos, saugomos ir pateikiamos siunčiant el. laišką Kliento nurodytu el. pašto adresu. 

  7. Sudarytos Pardavimo sutarties esminių nuostatų registravimas, užtikrinimas, pateikimas ir patvirtinimas vyksta išsiunčiant Klientui el. laišką, patvirtinantį pateiktą Užsakymą, jo patikrinimą ir įvykdymą. Pardavėjas pateikia Klientui pirkimo ar PVM sąskaitos faktūros įrodymą elektronine forma. Pardavimo sutarties turinys, įskaitant jos esmines nuostatas, papildomai įrašomas ir saugomas Pardavėjo informacinėje sistemoje. Ši nuostata Papildomų paslaugų sutartims, kurias pasirenka Klientas. 

  8. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir MEXEN perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl mexen.lt  įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. [email protected], tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .

 



1 priedas – sutarties nutraukimo formos pavyzdys

SUTARTIES ATSISAKYMO FORMOS PAVYZDYS 

(šią formą reikia užpildyti ir grąžinti tik tada, jei norėsite atsisakyti sutarties) 

Adresas: 

AGRAF” - Kieszkowski Rafał, 

ul. Strażacka 6,

 05-084 Leszno (Lenkija), 

E-mail: [email protected] 

Aš/Mes(*) pranešime/pranešu(*), kad atsisakau/atsisakome(*) toliau nurodytų Pardavimo sutarties pardavimo(*) toliau nurodytų prekių tiekimo sutarties(*) toliau nurodytų prekių atlikimo sutarties(*)/ toliau nurodytų paslaugų teikimo sutarties(*) 

 

Sutarties sudarymo(*)/priėmimo data(*) 

Vartotojo (-ų) vardas ir pavardė 

Vartotojo (-ų) adresas 

Vartotojo (-ų) parašas (tik jei forma pateikiama popierinėje versijoje) 

 

Data 

(*) Nereikalinga išbraukti